W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

Aplikacja MASK-air uzyskała certyfikację Ministerstwa Zdrowia

Miło nam poinformować, że dzięki staraniom Polskiego Towarzystwa Alergologicznego aplikacja MASK-air uzyskała certyfikację Ministerstwa Zdrowia oraz znalazła się w Portfelu Aplikacji Zdrowotnych (PAZ). Jest to druga tego typu aplikacja w tym projekcie, a jednocześnie pierwsza [...]

10. edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”

12 maja 2024 roku premierę miała 10. edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”. W jej przekazie poruszone zostały tematy związane z m.in.: profilaktyką i leczeniem chorób skóry, wyzwań związanych z świerzbiączką guzkową, fotoprotekcją i tym jak ważna [...]

„Kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe – Immunologia”.

Zapraszamy do zapoznania się z 17. edycją kampanii edukacyjnej "Choroby Rzadkie" 29 lutego 2024 r. świętujemy Światowy Dzień Chorób Rzadkich. Z tej okazji zapraszamy do przeczytania 17. edycji kampanii edukacyjnej "Choroby Rzadkie", pod poniższym linkiem: [...]

17. edycja kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”

Zapraszamy do zapoznania się z 17. edycją kampanii edukacyjnej "Choroby Rzadkie" 29 lutego 2024 r. świętujemy Światowy Dzień Chorób Rzadkich. Z tej okazji zapraszamy do przeczytania 17. edycji kampanii edukacyjnej "Choroby Rzadkie", pod poniższym linkiem: [...]