
W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami. Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”
Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf
Ostatnie wiadomości
Kampania “Zdrowy oddech”
W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe” realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet. Nadrzędnym celem kampanii jest edukowanie społeczności na tematy związane z poprawą funkcjonowania układu oddechowego. Publikacja została objęta [...]
Światowy Tydzień Alergii – zapraszamy na webinary
Światowy Tydzień Alergii startuje już w niedzielę! Przekażemy mnóstwo wiedzy o alergii pokarmowej, bo to ona jest tym razem tematem przewodnim wydarzenia. A już w czwartek 27 czerwca zapraszamy na webinary z naszymi specjalistami! Nasi [...]
Aplikacja MASK-air uzyskała certyfikację Ministerstwa Zdrowia
Miło nam poinformować, że dzięki staraniom Polskiego Towarzystwa Alergologicznego aplikacja MASK-air uzyskała certyfikację Ministerstwa Zdrowia oraz znalazła się w Portfelu Aplikacji Zdrowotnych (PAZ). Jest to druga tego typu aplikacja w tym projekcie, a jednocześnie pierwsza [...]
10. edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”
12 maja 2024 roku premierę miała 10. edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”. W jej przekazie poruszone zostały tematy związane z m.in.: profilaktyką i leczeniem chorób skóry, wyzwań związanych z świerzbiączką guzkową, fotoprotekcją i tym jak ważna [...]