W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki

"W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki. Nie jest to obojętne dla zdrowia" to tytuł wywiadu z prof. Radosławem Gawlikiem, prezydentem elektem naszego Towarzystwa o objawach, rozpoznawalności i leczeniu alergii pokarmowej. Rozmowa ukazała się na [...]

Kampania “Zdrowy oddech”

W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe” realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet. Nadrzędnym celem kampanii jest edukowanie społeczności na tematy związane z poprawą funkcjonowania układu oddechowego. Publikacja została objęta [...]

Światowy Tydzień Alergii – zapraszamy na webinary

Światowy Tydzień Alergii startuje już w niedzielę! Przekażemy mnóstwo wiedzy o alergii pokarmowej, bo to ona jest tym razem tematem przewodnim wydarzenia. A już w czwartek 27 czerwca zapraszamy na webinary z naszymi specjalistami! Nasi [...]

Aplikacja MASK-air uzyskała certyfikację Ministerstwa Zdrowia

Miło nam poinformować, że dzięki staraniom Polskiego Towarzystwa Alergologicznego aplikacja MASK-air uzyskała certyfikację Ministerstwa Zdrowia oraz znalazła się w Portfelu Aplikacji Zdrowotnych (PAZ). Jest to druga tego typu aplikacja w tym projekcie, a jednocześnie pierwsza [...]