W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

Kampania „Choroby Cywilizacyjne”

W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania „Choroby Cywilizacyjne” pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Celem kampanii jest edukacja czytelników w zakresie chorób cywilizacyjnych, publikacja skupia się na roli profilaktyki [...]

Kampania „Daj szansę płucom”

O metodach leczenia i wsparcia w alergii, a także o aktualnych i przyszłych potrzebach pacjentów pulmonologicznych, w najnowszej kampanii edukacyjnej „Daj szansę płucom – odetchnij z ulgą”. Kampania powstała pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. [...]

Kampania edukacyjna “ZDROWY ODDECH”

Zapraszamy Państwa do lektury kolejnej edycji kampanii edukacyjnej „ZDROWY ODDECH”, która ukazuje się pod patronatem PTA jako dodatek do „Gazety Wyborczej” oraz na stronie www.byczdrowym.info. Celem kampanii jest podkreślenie faktu, że cywilizacyjne choroby płuc [...]

Kampania społeczna „Odporność”

W prenumeracie online Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ukazuje się 11 edycja kampanii edukacyjnej o tytule „Odporność”, w ramach której poruszymy między innymi kwestie związane z alergią i tego jaki ma ona wpływ na [...]