Zapraszamy do zapoznania się z 17. edycją kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”

29 lutego 2024 r. świętujemy Światowy Dzień Chorób Rzadkich. Z tej okazji zapraszamy do przeczytania 17. edycji kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”, pod poniższym linkiem:

https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/20_stron_choroby_rzadkie_-_luty_2024?fr=xKAE9_zU1NQ

Zapraszamy do zapoznania się z prozdrowotnym wydaniem edukacyjnym, pod poniższym linkiem:

https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/1704_choroby_przewlek_e._immunologia_-_marzec_2024

Publikacja „Choroby przewlekłe – Immunologia” została wydana się z ramienia wydawnictwa Mediaplanet i ukazała w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu byczdrowym.info oraz jakzyczcukrzyca.info.

Projekt, buduje świadomość społeczną oraz edukuję na temat różnorodnych aspektów związanych z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi oraz wskazuje sposoby budowania odporności. Wraz z wybitnymi ekspertami przedstawiono profilaktykę, diagnostykę, możliwości leczenia oraz dostęp do niego w Polsce. Publikacja mówi o kluczowych wyzwaniach oraz codziennych problemach pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi, specjaliści wskazują dostępne możliwości ich rozwiązania i poprawy komfortu życia chorych. Kampania edukacyjna ma na celu zachęcenie do pełnego zaangażowania się w proces leczenia oraz dąży do zwiększenia zrozumienia dla pacjentów dotkniętych tymi schorzeniami. Celem jest także propagowanie świadomości o potrzebie wsparcia pacjentów, eliminację ich stygmatyzacji i zachęcenie do integracji w życiu społecznym.

Kampania otrzymała szereg patronatów od kluczowych instytucji w Polsce, takich jak:

      • Polskie Towarzystwo Alergologiczne
      • Polska Federacja Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP
      • Ogólnopolski Program Zwalczania Chorób Infekcyjnych
      • Polskie Towarzystwo Lipidologiczne
      • Polskie Towarzystwo Diabetologiczne
      • Polskie Stowarzyszenie Diabetyków
      • Mojacukrzyca.pl
      • Mojacukrzyca.org
      • Instytut Mikroekologii
      • Głos seniora
      • Fundacja Urszuli Jaworskiej
      • Fundacj Avalon

Na okładce pojawiła psycholog, modelka Kamila Szczawińska, która opowiedziała o systematycznej profilaktyce zdrowotnej.

Postawiono na rzetelny przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.

Zapraszamy do lektury!

Ostatnie wiadomości

16. edycja kampanii edukacyjnej „Choroby rzadkie”

Na łamach Dziennika Gazety Prawnej online, Medonet, newsletter’u Medexpress oraz portalu www.chorobyrzadkie.com ukazała się kolejna – 16. edycja kampanii edukacyjnej „Choroby rzadkie”, wydawana z ramienia wydawnictwa MediaPlanet.  Przedstawiamy Państwu najnowszą publikację pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego poświęconą chorobom rzadkim, która jest nie tylko źródłem [...]

Kampania edukacyjna – „Odporność. Jesienne infekcje”

Ruszyła kampania edukacyjna - „Odporność. Jesienne infekcje”. Kampania dostępna jest w e-prenumeracie Gazety Wyborczej oraz portalu www.byczdrowym.info Wydanie realizowane było pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego oraz przy współpracy z m.in. Instytutem Mikroekologii, Ogólnopolskim Programem Zwalczania [...]

Razem z Ministerstwem Zdrowia edukujemy nauczycieli

Anafilaksja to ciężka, natychmiastowa (rozwijająca się na przestrzeni minut) reakcja alergiczna organizmu, która stanowi zagrożenie życia chorego. Właśnie dlatego tak ważne jest zachowanie przytomności i szybkie udzielenie pomocy osobie doświadczającej wstrząsu anafilaktycznego. 3 listopada ub.r. [...]

Kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe i cywilizacyjne”

30 czerwca swoją premierę miała 7. edycja kampanii „Choroby przewlekłe i cywilizacyjne”. Projekt ukazał się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu www.byczdrowym.info i [...]