Zapraszamy do zapoznania się z 17. edycją kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”

29 lutego 2024 r. świętujemy Światowy Dzień Chorób Rzadkich. Z tej okazji zapraszamy do przeczytania 17. edycji kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”, pod poniższym linkiem:

https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/20_stron_choroby_rzadkie_-_luty_2024?fr=xKAE9_zU1NQ

Zapraszamy do zapoznania się z prozdrowotnym wydaniem edukacyjnym, pod poniższym linkiem:

https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/1704_choroby_przewlek_e._immunologia_-_marzec_2024

Publikacja „Choroby przewlekłe – Immunologia” została wydana się z ramienia wydawnictwa Mediaplanet i ukazała w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu byczdrowym.info oraz jakzyczcukrzyca.info.

Projekt, buduje świadomość społeczną oraz edukuję na temat różnorodnych aspektów związanych z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi oraz wskazuje sposoby budowania odporności. Wraz z wybitnymi ekspertami przedstawiono profilaktykę, diagnostykę, możliwości leczenia oraz dostęp do niego w Polsce. Publikacja mówi o kluczowych wyzwaniach oraz codziennych problemach pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi, specjaliści wskazują dostępne możliwości ich rozwiązania i poprawy komfortu życia chorych. Kampania edukacyjna ma na celu zachęcenie do pełnego zaangażowania się w proces leczenia oraz dąży do zwiększenia zrozumienia dla pacjentów dotkniętych tymi schorzeniami. Celem jest także propagowanie świadomości o potrzebie wsparcia pacjentów, eliminację ich stygmatyzacji i zachęcenie do integracji w życiu społecznym.

Kampania otrzymała szereg patronatów od kluczowych instytucji w Polsce, takich jak:

      • Polskie Towarzystwo Alergologiczne
      • Polska Federacja Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP
      • Ogólnopolski Program Zwalczania Chorób Infekcyjnych
      • Polskie Towarzystwo Lipidologiczne
      • Polskie Towarzystwo Diabetologiczne
      • Polskie Stowarzyszenie Diabetyków
      • Mojacukrzyca.pl
      • Mojacukrzyca.org
      • Instytut Mikroekologii
      • Głos seniora
      • Fundacja Urszuli Jaworskiej
      • Fundacj Avalon

Na okładce pojawiła psycholog, modelka Kamila Szczawińska, która opowiedziała o systematycznej profilaktyce zdrowotnej.

Postawiono na rzetelny przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.

Zapraszamy do lektury!

Ostatnie wiadomości

Kampania „Choroby Cywilizacyjne”

W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania „Choroby Cywilizacyjne” pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Celem kampanii jest edukacja czytelników w zakresie chorób cywilizacyjnych, publikacja skupia się na roli profilaktyki [...]

Kampania „Daj szansę płucom”

O metodach leczenia i wsparcia w alergii, a także o aktualnych i przyszłych potrzebach pacjentów pulmonologicznych, w najnowszej kampanii edukacyjnej „Daj szansę płucom – odetchnij z ulgą”. Kampania powstała pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. [...]

Kampania edukacyjna “ZDROWY ODDECH”

Zapraszamy Państwa do lektury kolejnej edycji kampanii edukacyjnej „ZDROWY ODDECH”, która ukazuje się pod patronatem PTA jako dodatek do „Gazety Wyborczej” oraz na stronie www.byczdrowym.info. Celem kampanii jest podkreślenie faktu, że cywilizacyjne choroby płuc [...]