
Wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej ukazała się kampania edukacyjna pt. „Choroby Rzadkie”, pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
Publikacja jest zwieńczeniem obchodów Światowego Dnia Chorób Rzadkich przypadającego na ostatni dzień lutego i stanowi kompendium wiedzy na temat wciąż mało znanych i przeważnie pomijanych przez system, rzadkich schorzeniach. Priorytetowym celem kampanii jest budowanie społecznej świadomości w zakresie wiedzy, dotyczącej schorzeń rzadkich oraz zmiana sytuacji pacjentów. W publikacji poruszone zostały tematy problematycznej diagnostyki, dostępnych terapii w Polsce, przedstawiono sylwetki pacjentów mierzących się z daną chorobą rzadką, zwracając szczególną uwagę na jej aspekt społeczny. Stawiamy na rzetelny przekaz, dlatego treści w wydaniu stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.
Szczególnie zachęcamy do lektury materiału na temat wrodzonego obrzęku naczynioruchowego (HAE), który powstał przy współpracy z dr Tomaszem Matuszewskim – Przewodniczącym Sekcji Wrodzonego Obrzęku Naczynioworuchowego PTA.
Zapraszamy do lektury kampanii „Choroby Rzadkie”

Ostatnie wiadomości
Kampania “Zdrowy oddech”
W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe” realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet. Nadrzędnym celem kampanii jest edukowanie społeczności na tematy związane z poprawą funkcjonowania układu oddechowego. Publikacja została objęta [...]
Światowy Tydzień Alergii – zapraszamy na webinary
Światowy Tydzień Alergii startuje już w niedzielę! Przekażemy mnóstwo wiedzy o alergii pokarmowej, bo to ona jest tym razem tematem przewodnim wydarzenia. A już w czwartek 27 czerwca zapraszamy na webinary z naszymi specjalistami! Nasi [...]
Aplikacja MASK-air uzyskała certyfikację Ministerstwa Zdrowia
Miło nam poinformować, że dzięki staraniom Polskiego Towarzystwa Alergologicznego aplikacja MASK-air uzyskała certyfikację Ministerstwa Zdrowia oraz znalazła się w Portfelu Aplikacji Zdrowotnych (PAZ). Jest to druga tego typu aplikacja w tym projekcie, a jednocześnie pierwsza [...]
10. edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”
12 maja 2024 roku premierę miała 10. edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”. W jej przekazie poruszone zostały tematy związane z m.in.: profilaktyką i leczeniem chorób skóry, wyzwań związanych z świerzbiączką guzkową, fotoprotekcją i tym jak ważna [...]