Swoją premierę ma 8. Edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”, która jest zwieńczeniem Światowego Dnia Walki z Czerniakiem. Projekt ukazał się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu www.byczdrowym.info.
Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości społecznej na temat zdrowia oraz pielęgnacji skóry, jak również zachęcanie do podejmowania leczenia w przypadku wystąpienia niepokojących objawów. W wydaniu bardzo duży obszar poświęcono samobadaniu, czyli zwracaniu uwagi na pojawiające się zmiany skórne oraz aspektom psychologicznym związanym z przewlekłymi chorobami skóry.
Kampania otrzymała patronat m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
🔎 Obecna edycja porusza następujące zagadnienia:
✨ Samobadanie, czyli klucz do szybkiej diagnozy. Jak odróżnić czerniaka od pieprzyka?
✨ Trądzik – przypadłość nie tylko nastolatków.
✨ Podstawowe zasady bezpiecznego opalania.
✨ Alergia i atopowe zapalenie skóry – jaki mają ze sobą związek?
✨ Łuszczyca i AZS – pielęgnacja w sezonie letnim.
✨ Skuteczna ochrona przed każdym promieniowaniem świetlnym.
✨ Terapeutyczne leczenie blizn przy użyciu silikonu.
✨ „Zrozumienie, że nie jesteśmy sami w chorobie, to pierwszy krok ku jej akceptacji.” – wywiad z Alicją Kropidło chorującą na łuszczycę, znaną w sieci jako By Lady Bug
✨ Jak ważne jest wsparcie psychologiczne w przewlekłych chorobach skóry?
✨Jakie są potrzeby pacjentów zmagających się z AZS?
✨ Jak rozmawiać z dziećmi cierpiącymi na przewlekłe choroby skóry?”

Ostatnie wiadomości

Kampania „Choroby Cywilizacyjne”

W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania „Choroby Cywilizacyjne” pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Celem kampanii jest edukacja czytelników w zakresie chorób cywilizacyjnych, publikacja skupia się na roli profilaktyki [...]

Kampania „Daj szansę płucom”

O metodach leczenia i wsparcia w alergii, a także o aktualnych i przyszłych potrzebach pacjentów pulmonologicznych, w najnowszej kampanii edukacyjnej „Daj szansę płucom – odetchnij z ulgą”. Kampania powstała pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. [...]

Kampania edukacyjna “ZDROWY ODDECH”

Zapraszamy Państwa do lektury kolejnej edycji kampanii edukacyjnej „ZDROWY ODDECH”, która ukazuje się pod patronatem PTA jako dodatek do „Gazety Wyborczej” oraz na stronie www.byczdrowym.info. Celem kampanii jest podkreślenie faktu, że cywilizacyjne choroby płuc [...]