W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami. Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”
Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf
Ostatnie wiadomości
Kampania „Choroby rzadkie”
Dziś wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej oraz na portalu Medonet ukazała się kampania edukacyjna pt. „Choroby Rzadkie”, pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Publikacja jest zwieńczeniem obchodów Światowego Dnia Chorób Rzadkich przypadającego na [...]
Wywiady z ekspertami PTA na temat alergii pokarmowej i anafilaksji
Zapraszamy do odsłuchania materiałów radia Nowy Świat na temat alergii pokarmowej i anafilaksji z ekspertami Polskiego Towarzystwa Alergologicznego - prof. Zbigniewem Bartuzi i prof. Bolesławem Samolińskim. Prof. Z. Bartuzi [...]
Kampania „Zdrowy Oddech”
W prenumeracie online dziennika „Gazeta Wyborcza” oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno-merytoryczna „Zdrowy Oddech”. Publikacja została objęta Patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego w partnerstwie z Koalicją na rzecz Leczenia Astmy. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie [...]
Kampania „Choroby przewlekłe”
Dziś w prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania „Choroby przewlekłe”, która została objęta Patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Choroby przewlekłe to projekt, który ma na celu budowanie świadomości społecznej [...]