W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

“Choroby rzadkie”

Wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej ukazała się kampania edukacyjna pt. „Choroby Rzadkie”, pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Publikacja jest zwieńczeniem obchodów Światowego Dnia Chorób Rzadkich przypadającego na ostatni dzień lutego i stanowi [...]

“Odporność”

W prenumeracie online dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania „Odporność”, w której poruszone zostały ważne tematy dotyczące profilaktyki układu odpornościowego oraz chorób zakaźnych. Jednym z celów kampanii „Odporność” jest edukacja i [...]

„Choroby Krwi i Układ Krwionośny”

W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Choroby Krwi i Układ Krwionośny”.Celem kampanii jest szerzenie świadomości społecznej na temat chorób zarówno cywilizacyjnych, jak i tych zaliczanych [...]

„Daj szansę płucom”

Gorąco zachęcamy do lektury dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Daj szansę płucom”. Celem tej kampanii pod patronatem m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, jest zwrócenie uwagi na ważne tematy takie jak profilaktyka, diagnostyka i leczenie w [...]