W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

„Choroby Krwi i Układ Krwionośny”

W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Choroby Krwi i Układ Krwionośny”.Celem kampanii jest szerzenie świadomości społecznej na temat chorób zarówno cywilizacyjnych, jak i tych zaliczanych [...]

„Daj szansę płucom”

Gorąco zachęcamy do lektury dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Daj szansę płucom”. Celem tej kampanii pod patronatem m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, jest zwrócenie uwagi na ważne tematy takie jak profilaktyka, diagnostyka i leczenie w [...]

Kampania „Zdrowy oddech”

W prenumeracie online dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Zdrowy oddech”, poświęcona profilaktyce chorób układu oddechowego. Celem kampanii jest edukacja i uświadamianie społeczeństwa w kontekście [...]

Kampania „Układ pokarmowy”

We współpracy z Polskim Towarzystwem Alergologicznych wystartowała kampania medialna „Układ pokarmowy”. Zapraszamy do pobrania znajdującego się poniżej e-dodatku do Gazety Wyborczej, który ukazał się w ramach tej kampanii. Szczególnie zachęcamy do lektury wywiadu z [...]