Zapraszamy do zapoznania się z 17. edycją kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”

29 lutego 2024 r. świętujemy Światowy Dzień Chorób Rzadkich. Z tej okazji zapraszamy do przeczytania 17. edycji kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”, pod poniższym linkiem:

https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/20_stron_choroby_rzadkie_-_luty_2024?fr=xKAE9_zU1NQ

Zapraszamy do zapoznania się z prozdrowotnym wydaniem edukacyjnym, pod poniższym linkiem:

https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/1704_choroby_przewlek_e._immunologia_-_marzec_2024

Publikacja „Choroby przewlekłe – Immunologia” została wydana się z ramienia wydawnictwa Mediaplanet i ukazała w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu byczdrowym.info oraz jakzyczcukrzyca.info.

Projekt, buduje świadomość społeczną oraz edukuję na temat różnorodnych aspektów związanych z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi oraz wskazuje sposoby budowania odporności. Wraz z wybitnymi ekspertami przedstawiono profilaktykę, diagnostykę, możliwości leczenia oraz dostęp do niego w Polsce. Publikacja mówi o kluczowych wyzwaniach oraz codziennych problemach pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi, specjaliści wskazują dostępne możliwości ich rozwiązania i poprawy komfortu życia chorych. Kampania edukacyjna ma na celu zachęcenie do pełnego zaangażowania się w proces leczenia oraz dąży do zwiększenia zrozumienia dla pacjentów dotkniętych tymi schorzeniami. Celem jest także propagowanie świadomości o potrzebie wsparcia pacjentów, eliminację ich stygmatyzacji i zachęcenie do integracji w życiu społecznym.

Kampania otrzymała szereg patronatów od kluczowych instytucji w Polsce, takich jak:

      • Polskie Towarzystwo Alergologiczne
      • Polska Federacja Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP
      • Ogólnopolski Program Zwalczania Chorób Infekcyjnych
      • Polskie Towarzystwo Lipidologiczne
      • Polskie Towarzystwo Diabetologiczne
      • Polskie Stowarzyszenie Diabetyków
      • Mojacukrzyca.pl
      • Mojacukrzyca.org
      • Instytut Mikroekologii
      • Głos seniora
      • Fundacja Urszuli Jaworskiej
      • Fundacj Avalon

Na okładce pojawiła psycholog, modelka Kamila Szczawińska, która opowiedziała o systematycznej profilaktyce zdrowotnej.

Postawiono na rzetelny przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.

Zapraszamy do lektury!

Ostatnie wiadomości

„Choroby Krwi i Układ Krwionośny”

W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Choroby Krwi i Układ Krwionośny”.Celem kampanii jest szerzenie świadomości społecznej na temat chorób zarówno cywilizacyjnych, jak i tych zaliczanych [...]

„Daj szansę płucom”

Gorąco zachęcamy do lektury dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Daj szansę płucom”. Celem tej kampanii pod patronatem m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, jest zwrócenie uwagi na ważne tematy takie jak profilaktyka, diagnostyka i leczenie w [...]

Kampania „Zdrowy oddech”

W prenumeracie online dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Zdrowy oddech”, poświęcona profilaktyce chorób układu oddechowego. Celem kampanii jest edukacja i uświadamianie społeczeństwa w kontekście [...]

Kampania „Układ pokarmowy”

We współpracy z Polskim Towarzystwem Alergologicznych wystartowała kampania medialna „Układ pokarmowy”. Zapraszamy do pobrania znajdującego się poniżej e-dodatku do Gazety Wyborczej, który ukazał się w ramach tej kampanii. Szczególnie zachęcamy do lektury wywiadu z [...]