Wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej ukazała się kampania edukacyjna pt. „Choroby Rzadkie”, pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
Publikacja jest zwieńczeniem obchodów Światowego Dnia Chorób Rzadkich przypadającego na ostatni dzień lutego i stanowi kompendium wiedzy na temat wciąż mało znanych i przeważnie pomijanych przez system, rzadkich schorzeniach. Priorytetowym celem kampanii jest budowanie społecznej świadomości w zakresie wiedzy, dotyczącej schorzeń rzadkich oraz zmiana sytuacji pacjentów. W publikacji poruszone zostały tematy problematycznej diagnostyki, dostępnych terapii w Polsce, przedstawiono sylwetki pacjentów mierzących się z daną chorobą rzadką, zwracając szczególną uwagę na jej aspekt społeczny. Stawiamy na rzetelny przekaz, dlatego treści w wydaniu stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.
Szczególnie zachęcamy do lektury materiału na temat wrodzonego obrzęku naczynioruchowego (HAE), który powstał przy współpracy z dr Tomaszem Matuszewskim – Przewodniczącym Sekcji Wrodzonego Obrzęku Naczynioworuchowego PTA.
Zapraszamy do lektury kampanii „Choroby Rzadkie”
Ostatnie wiadomości
„Choroby Krwi i Układ Krwionośny”
W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Choroby Krwi i Układ Krwionośny”.Celem kampanii jest szerzenie świadomości społecznej na temat chorób zarówno cywilizacyjnych, jak i tych zaliczanych [...]
„Daj szansę płucom”
Gorąco zachęcamy do lektury dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Daj szansę płucom”. Celem tej kampanii pod patronatem m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, jest zwrócenie uwagi na ważne tematy takie jak profilaktyka, diagnostyka i leczenie w [...]
Kampania „Zdrowy oddech”
W prenumeracie online dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Zdrowy oddech”, poświęcona profilaktyce chorób układu oddechowego. Celem kampanii jest edukacja i uświadamianie społeczeństwa w kontekście [...]
Kampania „Układ pokarmowy”
We współpracy z Polskim Towarzystwem Alergologicznych wystartowała kampania medialna „Układ pokarmowy”. Zapraszamy do pobrania znajdującego się poniżej e-dodatku do Gazety Wyborczej, który ukazał się w ramach tej kampanii. Szczególnie zachęcamy do lektury wywiadu z [...]