Swoją premierę ma 8. Edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”, która jest zwieńczeniem Światowego Dnia Walki z Czerniakiem. Projekt ukazał się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu www.byczdrowym.info.
Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości społecznej na temat zdrowia oraz pielęgnacji skóry, jak również zachęcanie do podejmowania leczenia w przypadku wystąpienia niepokojących objawów. W wydaniu bardzo duży obszar poświęcono samobadaniu, czyli zwracaniu uwagi na pojawiające się zmiany skórne oraz aspektom psychologicznym związanym z przewlekłymi chorobami skóry.
Kampania otrzymała patronat m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
🔎 Obecna edycja porusza następujące zagadnienia:
✨ Samobadanie, czyli klucz do szybkiej diagnozy. Jak odróżnić czerniaka od pieprzyka?
✨ Trądzik – przypadłość nie tylko nastolatków.
✨ Podstawowe zasady bezpiecznego opalania.
✨ Alergia i atopowe zapalenie skóry – jaki mają ze sobą związek?
✨ Łuszczyca i AZS – pielęgnacja w sezonie letnim.
✨ Skuteczna ochrona przed każdym promieniowaniem świetlnym.
✨ Terapeutyczne leczenie blizn przy użyciu silikonu.
✨ „Zrozumienie, że nie jesteśmy sami w chorobie, to pierwszy krok ku jej akceptacji.” – wywiad z Alicją Kropidło chorującą na łuszczycę, znaną w sieci jako By Lady Bug
✨ Jak ważne jest wsparcie psychologiczne w przewlekłych chorobach skóry?
✨Jakie są potrzeby pacjentów zmagających się z AZS?
✨ Jak rozmawiać z dziećmi cierpiącymi na przewlekłe choroby skóry?”

Ostatnie wiadomości

„Choroby Krwi i Układ Krwionośny”

W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Choroby Krwi i Układ Krwionośny”.Celem kampanii jest szerzenie świadomości społecznej na temat chorób zarówno cywilizacyjnych, jak i tych zaliczanych [...]

„Daj szansę płucom”

Gorąco zachęcamy do lektury dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Daj szansę płucom”. Celem tej kampanii pod patronatem m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, jest zwrócenie uwagi na ważne tematy takie jak profilaktyka, diagnostyka i leczenie w [...]

Kampania „Zdrowy oddech”

W prenumeracie online dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Zdrowy oddech”, poświęcona profilaktyce chorób układu oddechowego. Celem kampanii jest edukacja i uświadamianie społeczeństwa w kontekście [...]

Kampania „Układ pokarmowy”

We współpracy z Polskim Towarzystwem Alergologicznych wystartowała kampania medialna „Układ pokarmowy”. Zapraszamy do pobrania znajdującego się poniżej e-dodatku do Gazety Wyborczej, który ukazał się w ramach tej kampanii. Szczególnie zachęcamy do lektury wywiadu z [...]