Dziś w prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno-merytoryczna „Zdrowy Oddech”.

Publikacja została objęta patronatem m. in. przez:

  • Polskie Towarzystwo Alergologiczne,
  • Koalicję na rzecz Leczenia Astmy.

Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób układu oddechowego. W ramach kampanii przeprowadzono wywiady z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami. Poruszano tematykę chorób z zakresu pulmonologii, między innymi alergii i astmy.

Treść kampanii stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów, m.in. prof. Macieja Kupczyka – Prezydenta PTA oraz prof. Radosława Gawlika – Prezydenta-Elekta PTA.

Zapraszamy do lektury – http://project.mediaplanet.com/26038.pdf

Ostatnie wiadomości

Kampania “Choroby rzadkie”

Ruszyła kampania edukacyjna „Choroby rzadkie”, która ukazuje się w formie wydania wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej, w newsletterze MedExpress, a także na stronie głównej www.medonet.pl. Dodatkowo, osobne materiały zostały opublikowane na portalu www.chorobyrzadkie.com. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 18 [...]

Rozmowa z prof. Adamem Sybilskim

W najbliższy czwartek o godz. 21:00 zapraszamy do audycji Strefa Rodzica na antenie Polskie Radio Dzieciom, gdzie będzie można posłuchać rozmowy z prof. Adamem Sybilskim - alergologiem i specjalistą pediatrą, kierownikiem Kliniki Chorób Dziecięcych i [...]

W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki

"W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki. Nie jest to obojętne dla zdrowia" to tytuł wywiadu z prof. Radosławem Gawlikiem, prezydentem elektem naszego Towarzystwa o objawach, rozpoznawalności i leczeniu alergii pokarmowej. Rozmowa ukazała się na [...]

Kampania “Zdrowy oddech”

W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe” realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet. Nadrzędnym celem kampanii jest edukowanie społeczności na tematy związane z poprawą funkcjonowania układu oddechowego. Publikacja została objęta [...]