W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

Live – Leczenie astmy w Polsce. Perspektywa pacjenta i lekarza

Już dzisiaj (6.06) o godz. 21:00, na profilu Agata Młynarska odbędzie się LIVE! Pani Agata porozmawia z dr Izabelą Kupryś – Lipińską, specjalistką chorób wewnętrznych i alergologii, członkinią Zarządu Głównego PTA. Temat rozmowy: Leczenie [...]

Kampania edukacyjno-merytoryczna „Zdrowy Oddech”

Dziś w prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno-merytoryczna „Zdrowy Oddech”. Publikacja została objęta patronatem m. in. przez: Polskie Towarzystwo Alergologiczne, Koalicję na rzecz Leczenia Astmy. Nadrzędnym celem projektu jest [...]

Kampania „Choroby rzadkie”

Dziś wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej oraz na portalu Medonet ukazała się kampania edukacyjna pt. „Choroby Rzadkie”, pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Publikacja jest zwieńczeniem obchodów Światowego Dnia Chorób Rzadkich przypadającego na [...]