W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

Kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”

W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki [...]

Live – Leczenie astmy w Polsce. Perspektywa pacjenta i lekarza

Już dzisiaj (6.06) o godz. 21:00, na profilu Agata Młynarska odbędzie się LIVE! Pani Agata porozmawia z dr Izabelą Kupryś – Lipińską, specjalistką chorób wewnętrznych i alergologii, członkinią Zarządu Głównego PTA. Temat rozmowy: Leczenie [...]

Kampania edukacyjno-merytoryczna „Zdrowy Oddech”

Dziś w prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno-merytoryczna „Zdrowy Oddech”. Publikacja została objęta patronatem m. in. przez: Polskie Towarzystwo Alergologiczne, Koalicję na rzecz Leczenia Astmy. Nadrzędnym celem projektu jest [...]