W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

8 edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra”

Swoją premierę ma 8. Edycja kampanii edukacyjnej „Twoja skóra", która jest zwieńczeniem Światowego Dnia Walki z Czerniakiem. Projekt ukazał się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz [...]

Przerażenie gdy nie mogłam nabrać powietrza do płuc

Zapraszamy do obejrzenia kolejnego podcastu z cyklu „Walcząc o oddech” organizowanego we współpracy z PTA oraz Koalicją na rzecz Leczenia Astmy. Marek Sekielski rozmawia z Julią Kamińską na temat jej astmy, drodze do uzyskania prawidłowej [...]

Podcast „Miliony Polaków nie mają świadomości tej choroby!”

Zachęcamy do zapoznania się z rozmową, którą Tomasz Sekielski przeprowadził z Anną Ben Drissi, Dyrektor Zarządzającą PTA i prof. Markiem Kulusem, Przewodniczącym Koalicji na rzecz Leczenia Astmy. Dialog „Miliony Polaków nie mają świadomości tej [...]

Kampania edukacyjna „Żyj zdrowo – zdrowie mężczyzny’’

Na łamach prenumeraty online Gazety Wyborczej oraz portalu byczdrowym.info ukazała się kolejna edycja kampanii edukacyjnej „Żyj zdrowo – zdrowie mężczyzny’’. W jej ramach poruszono tematy badań profilaktycznych, schorzeń alergicznych, wątków kardiologicznych i wiele innych [...]