W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

Kampania społeczna „Odporność”

W prenumeracie online Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ukazuje się 11 edycja kampanii edukacyjnej o tytule „Odporność”, w ramach której poruszymy między innymi kwestie związane z alergią i tego jaki ma ona wpływ na [...]

“Innowacyjna medycyna”

Wraz z e-wydaniem Dziennika Gazety Prawnej oraz na portalu https://byczdrowym.info rozpoczyna się pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego kampania edukacyjna Innowacyjna medycyna, skupiająca się na omówieniu innowacji pojawiających się w obszarze rozwiązań medycznych, ze szczególnym [...]

“Choroby rzadkie”

Wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej ukazała się kampania edukacyjna pt. „Choroby Rzadkie”, pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Publikacja jest zwieńczeniem obchodów Światowego Dnia Chorób Rzadkich przypadającego na ostatni dzień lutego i stanowi [...]

“Odporność”

W prenumeracie online dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania „Odporność”, w której poruszone zostały ważne tematy dotyczące profilaktyki układu odpornościowego oraz chorób zakaźnych. Jednym z celów kampanii „Odporność” jest edukacja i [...]