W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła edukacyjna kampania edukacyjno – merytoryczna „Twoja skóra”. Publikacja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Nadrzędnym celem projektu jest budowanie świadomości społecznej na temat objawów, ścieżki diagnostycznej jak i terapii chorób skóry. W ramach kampanii porozmawiano z przedstawicielami ochrony zdrowia oraz ekspertami.  Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi prof. Magdalena Trzeciak.”

Link do kampanii: http://project.mediaplanet.com/26184.pdf

Ostatnie wiadomości

Adrenalina na nowej liście refundacyjnej

Miło nam poinformować, że Polskie Towarzystwo Alergologiczne otrzymało z Ministerstwa Zdrowia potwierdzenie, że adrenalina pojawi się na nowej liście refundacyjnej, która wejdzie w życie 1 lipca br. Adrenalina będzie dostępna dla dzieci i dorosłych z [...]

Zmiana ustawowej definicji pierwszej pomocy

Miło nam poinformować, że 7 maja Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę z dnia 24 kwietnia 2025 r. o zmianie ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz niektórych innych ustaw, co obejmuje również modyfikację definicji pierwszej pomocy. [...]

Leczenie biologiczne astmy ciężkiej

Nowy artykuł: Leczenie biologiczne astmy ciężkiej – przełom w terapii. W Polsce tylko 3 tysiące osób korzysta z leczenia biologicznego astmy ciężkiej, choć pacjentów jest dziesięć razy więcej. To leczenie może zmienić życie chorych, pozwalając [...]