Zapraszamy do zapoznania się z 17. edycją kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”

29 lutego 2024 r. świętujemy Światowy Dzień Chorób Rzadkich. Z tej okazji zapraszamy do przeczytania 17. edycji kampanii edukacyjnej “Choroby Rzadkie”, pod poniższym linkiem:

https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/20_stron_choroby_rzadkie_-_luty_2024?fr=xKAE9_zU1NQ

Zapraszamy do zapoznania się z prozdrowotnym wydaniem edukacyjnym, pod poniższym linkiem:

https://issuu.com/mediaplanetpl/docs/1704_choroby_przewlek_e._immunologia_-_marzec_2024

Publikacja „Choroby przewlekłe – Immunologia” została wydana się z ramienia wydawnictwa Mediaplanet i ukazała w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu byczdrowym.info oraz jakzyczcukrzyca.info.

Projekt, buduje świadomość społeczną oraz edukuję na temat różnorodnych aspektów związanych z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi oraz wskazuje sposoby budowania odporności. Wraz z wybitnymi ekspertami przedstawiono profilaktykę, diagnostykę, możliwości leczenia oraz dostęp do niego w Polsce. Publikacja mówi o kluczowych wyzwaniach oraz codziennych problemach pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi i autoimmunologicznymi, specjaliści wskazują dostępne możliwości ich rozwiązania i poprawy komfortu życia chorych. Kampania edukacyjna ma na celu zachęcenie do pełnego zaangażowania się w proces leczenia oraz dąży do zwiększenia zrozumienia dla pacjentów dotkniętych tymi schorzeniami. Celem jest także propagowanie świadomości o potrzebie wsparcia pacjentów, eliminację ich stygmatyzacji i zachęcenie do integracji w życiu społecznym.

Kampania otrzymała szereg patronatów od kluczowych instytucji w Polsce, takich jak:

      • Polskie Towarzystwo Alergologiczne
      • Polska Federacja Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP
      • Ogólnopolski Program Zwalczania Chorób Infekcyjnych
      • Polskie Towarzystwo Lipidologiczne
      • Polskie Towarzystwo Diabetologiczne
      • Polskie Stowarzyszenie Diabetyków
      • Mojacukrzyca.pl
      • Mojacukrzyca.org
      • Instytut Mikroekologii
      • Głos seniora
      • Fundacja Urszuli Jaworskiej
      • Fundacj Avalon

Na okładce pojawiła psycholog, modelka Kamila Szczawińska, która opowiedziała o systematycznej profilaktyce zdrowotnej.

Postawiono na rzetelny przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.

Zapraszamy do lektury!

Ostatnie wiadomości

Kampania “Choroby rzadkie”

Ruszyła kampania edukacyjna „Choroby rzadkie”, która ukazuje się w formie wydania wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej, w newsletterze MedExpress, a także na stronie głównej www.medonet.pl. Dodatkowo, osobne materiały zostały opublikowane na portalu www.chorobyrzadkie.com. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 18 [...]

Rozmowa z prof. Adamem Sybilskim

W najbliższy czwartek o godz. 21:00 zapraszamy do audycji Strefa Rodzica na antenie Polskie Radio Dzieciom, gdzie będzie można posłuchać rozmowy z prof. Adamem Sybilskim - alergologiem i specjalistą pediatrą, kierownikiem Kliniki Chorób Dziecięcych i [...]

W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki

"W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki. Nie jest to obojętne dla zdrowia" to tytuł wywiadu z prof. Radosławem Gawlikiem, prezydentem elektem naszego Towarzystwa o objawach, rozpoznawalności i leczeniu alergii pokarmowej. Rozmowa ukazała się na [...]

Kampania “Zdrowy oddech”

W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe” realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet. Nadrzędnym celem kampanii jest edukowanie społeczności na tematy związane z poprawą funkcjonowania układu oddechowego. Publikacja została objęta [...]