Ruszyła kampania edukacyjna „Choroby rzadkie”, która ukazuje się w formie wydania wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej, w newsletterze MedExpress, a także na stronie głównej www.medonet.pl. Dodatkowo, osobne materiały zostały opublikowane na portalu www.chorobyrzadkie.com.

Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.

18 edycja publikacji „Choroby rzadkie” zawiera wywiady, które pomagają lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed pacjentami, a także innowacyjne rozwiązania medyczne. Dzięki wsparciu i wypowiedziach specjalistów, czytelnicy mogą poznać aktualne trendy w diagnostyce i leczeniu chorób rzadkich oraz dowiedzieć się, jakie kroki podejmowane są, aby poprawić jakość życia pacjentów.

Zachęcamy do lektury!

Materiały kampanii dostępne tutaj: Publikacja Choroby Rzadkie 

Ostatnie wiadomości

„Choroby Krwi i Układ Krwionośny”

W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Choroby Krwi i Układ Krwionośny”.Celem kampanii jest szerzenie świadomości społecznej na temat chorób zarówno cywilizacyjnych, jak i tych zaliczanych [...]

„Daj szansę płucom”

Gorąco zachęcamy do lektury dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Daj szansę płucom”. Celem tej kampanii pod patronatem m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, jest zwrócenie uwagi na ważne tematy takie jak profilaktyka, diagnostyka i leczenie w [...]

Kampania „Zdrowy oddech”

W prenumeracie online dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Zdrowy oddech”, poświęcona profilaktyce chorób układu oddechowego. Celem kampanii jest edukacja i uświadamianie społeczeństwa w kontekście [...]

Kampania „Układ pokarmowy”

We współpracy z Polskim Towarzystwem Alergologicznych wystartowała kampania medialna „Układ pokarmowy”. Zapraszamy do pobrania znajdującego się poniżej e-dodatku do Gazety Wyborczej, który ukazał się w ramach tej kampanii. Szczególnie zachęcamy do lektury wywiadu z [...]