Ruszyła kampania edukacyjna „Choroby rzadkie”, która ukazuje się w formie wydania wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej, w newsletterze MedExpress, a także na stronie głównej www.medonet.pl. Dodatkowo, osobne materiały zostały opublikowane na portalu www.chorobyrzadkie.com.

Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.

18 edycja publikacji „Choroby rzadkie” zawiera wywiady, które pomagają lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed pacjentami, a także innowacyjne rozwiązania medyczne. Dzięki wsparciu i wypowiedziach specjalistów, czytelnicy mogą poznać aktualne trendy w diagnostyce i leczeniu chorób rzadkich oraz dowiedzieć się, jakie kroki podejmowane są, aby poprawić jakość życia pacjentów.

Zachęcamy do lektury!

Materiały kampanii dostępne tutaj: Publikacja Choroby Rzadkie 

Ostatnie wiadomości

Kampania “Choroby rzadkie”

Ruszyła kampania edukacyjna „Choroby rzadkie”, która ukazuje się w formie wydania wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej, w newsletterze MedExpress, a także na stronie głównej www.medonet.pl. Dodatkowo, osobne materiały zostały opublikowane na portalu www.chorobyrzadkie.com. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 18 [...]

Rozmowa z prof. Adamem Sybilskim

W najbliższy czwartek o godz. 21:00 zapraszamy do audycji Strefa Rodzica na antenie Polskie Radio Dzieciom, gdzie będzie można posłuchać rozmowy z prof. Adamem Sybilskim - alergologiem i specjalistą pediatrą, kierownikiem Kliniki Chorób Dziecięcych i [...]

W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki

"W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki. Nie jest to obojętne dla zdrowia" to tytuł wywiadu z prof. Radosławem Gawlikiem, prezydentem elektem naszego Towarzystwa o objawach, rozpoznawalności i leczeniu alergii pokarmowej. Rozmowa ukazała się na [...]

Kampania “Zdrowy oddech”

W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe” realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet. Nadrzędnym celem kampanii jest edukowanie społeczności na tematy związane z poprawą funkcjonowania układu oddechowego. Publikacja została objęta [...]