W e-prenumeracie dziennika Gazeta Wyborcza oraz na portalu byczdrowym.info ruszyła pod patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego edukacyjna kampania „Choroby Krwi i Układ Krwionośny”.
Celem kampanii jest szerzenie świadomości społecznej na temat chorób zarówno cywilizacyjnych, jak i tych zaliczanych do rzadkich. W publikacji poruszone zostały tematy związane z niezwykle istotną rolą wczesnej diagnostyki, działań profilaktycznych oraz aspektów związanych z poprawieniem jakości życia pacjenta.
Szczególnie zachęcamy do lektury materiału na temat wrodzonego obrzęku naczynioruchowego (HAE), który powstał przy współpracy z dr Tomaszem Matuszewskim – Przewodniczącym Sekcji Wrodzonego Obrzęku Naczynioworuchowego PTA.
Zapraszamy do zapoznania się z dodatkiem Choroby Krwi i Układ Krwionośny – Dodatek.pdf
Ostatnie wiadomości
Kampania “Choroby rzadkie”
Ruszyła kampania edukacyjna „Choroby rzadkie”, która ukazuje się w formie wydania wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej, w newsletterze MedExpress, a także na stronie głównej www.medonet.pl. Dodatkowo, osobne materiały zostały opublikowane na portalu www.chorobyrzadkie.com. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 18 [...]
Rozmowa z prof. Adamem Sybilskim
W najbliższy czwartek o godz. 21:00 zapraszamy do audycji Strefa Rodzica na antenie Polskie Radio Dzieciom, gdzie będzie można posłuchać rozmowy z prof. Adamem Sybilskim - alergologiem i specjalistą pediatrą, kierownikiem Kliniki Chorób Dziecięcych i [...]
W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki
"W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki. Nie jest to obojętne dla zdrowia" to tytuł wywiadu z prof. Radosławem Gawlikiem, prezydentem elektem naszego Towarzystwa o objawach, rozpoznawalności i leczeniu alergii pokarmowej. Rozmowa ukazała się na [...]
Kampania “Zdrowy oddech”
W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe” realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet. Nadrzędnym celem kampanii jest edukowanie społeczności na tematy związane z poprawą funkcjonowania układu oddechowego. Publikacja została objęta [...]