Gorąco zachęcamy do lektury dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Daj szansę płucom”.
Celem tej kampanii pod patronatem m.in. Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, jest zwrócenie uwagi na ważne tematy takie jak profilaktyka, diagnostyka i leczenie w zakresie chorób pulmonologicznych i schorzeń powiązanych. Samokontrola oraz obserwacja swojego stanu zdrowia są kluczowe w rozpoczęciu leczenia, co szczególnie istotne jest w obecnym czasie pandemii, aby na czas reagować na trapiące nas dolegliwości.
W ramach kampanii ukazał się artykuł pt. „Immunoterapia alergenowa w dobie pandemii”, gdzie prof. B. Samoliński porusza tematy dotyczące aktualnej sytuacji pacjentów, możliwości podjęcia diagnostyki w kierunku alergii oraz leczenia za pomocą immunoterapii alergenowej.
Zapraszamy do lektury dodatku – Daj szansę płucom
Ostatnie wiadomości
Kampania “Choroby rzadkie”
Ruszyła kampania edukacyjna „Choroby rzadkie”, która ukazuje się w formie wydania wraz z prenumeratą online Dziennika Gazety Prawnej, w newsletterze MedExpress, a także na stronie głównej www.medonet.pl. Dodatkowo, osobne materiały zostały opublikowane na portalu www.chorobyrzadkie.com. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 18 [...]
Rozmowa z prof. Adamem Sybilskim
W najbliższy czwartek o godz. 21:00 zapraszamy do audycji Strefa Rodzica na antenie Polskie Radio Dzieciom, gdzie będzie można posłuchać rozmowy z prof. Adamem Sybilskim - alergologiem i specjalistą pediatrą, kierownikiem Kliniki Chorób Dziecięcych i [...]
W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki
"W pożywieniu zjadamy konserwanty, przeciwutleniacze i barwniki. Nie jest to obojętne dla zdrowia" to tytuł wywiadu z prof. Radosławem Gawlikiem, prezydentem elektem naszego Towarzystwa o objawach, rozpoznawalności i leczeniu alergii pokarmowej. Rozmowa ukazała się na [...]
Kampania “Zdrowy oddech”
W prenumeracie online dziennika Gazety Wyborczej oraz na portalu www.byczdrowym.info ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Choroby przewlekłe” realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet. Nadrzędnym celem kampanii jest edukowanie społeczności na tematy związane z poprawą funkcjonowania układu oddechowego. Publikacja została objęta [...]